Mitä pidätte blogistani?

maanantai 14. lokakuuta 2013

Yö -Kyläily ♥ (; With: Jenny♥

♥ Heipsan!! .. .  Syys -loma 

13.10.2013 -14.10.2013


 Tässä on mun uusi Blogini kun unohdin käyttäjä tunnukset siihen vanhaan blogiin )
Mutta eilen Olin kotona ja Jenny IRL Bestikseni  tuli meille leivottii Suklaa keksejä, Ne ei palanu mut toiset pellilliset keksit meni pahaks, niihin tuli liian vähän rasvaa piti laittaa 250g raasvaa mut tuli vaan 150g rasvaa.
♥ et jippii:"3 , mentiin noin 00:30 nukkuu :)  Jenny heräs tnä jo joskus 08:05 .. Ja mä vasta n. 11:25 :D . 
tänään Jenny  lähti noin yhen aikaan. Ja muuten oon ollu koneella Gosussa ja Fcebookkissa . En keksi muut sanottavaa :D 
 Mut laitan vie jotain  kuvia tähän loppuun. 
♥ Mää ja mun ihana Veera 

Suunnistamassa;D 
With:Jenny

Se on Puu? :O 




Tino -Timppa
Aina yhtä söpönä ;D 
   
mun Youtube KÄYTTÄJÄLLE. MISTÄ LÖYTYY VIDEOTKIN. 
voithan tilattakki???;)) 

  : Janskuunn 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti